Forsikringssager og scalepoint

Hvad er scalepoint? Man kan kalde Scalepoint for et bindeled mellem dig, dit forsikringsselskab og i dette tilfælde din optiker. Så når dine briller er gået i stykker, og du har henvendt dig til dit forsikringsselskab, så er det Scalepoint, der gør at processen bliver nemmere og mere digital, så både skadesanmeldelse og betaling for nye briller kører problemfrit. Derfor vil du opleve at få evt. mails fra ”scalepoint” i et forløb med ødelagte briller.

Optiker Frandsen er godkendt leverandør af Scalepoint

Optiker Frandsen er Scalepoint leverandør på briller ifb. Forsikringssager f.ek.s ved ødelagte briller.

 

Hvis du har en skade på dine briller eller solbriller som skal behandles som en forsikrings sag, anmelder du det blot hos dit eget forsikringsselskab, og her oplyser du at ønsker Optiker Frandsen som leverandør (stedet hvor du køber et par nye briller)

Forsikringsselskabet afgør om du er dækket eller ej – hvorefter forsikringsselskabet kontakter os/Optiker Frandsen mhp. pris på reparation eller levering af nye.

Skal dine gamle briller blive bæredygtige?

Hvert år drager organisationen ”Syn for Sagen” afsted til udsatte områder for at hjælpe børn og voksne til et bedre syn.
”Syn for sagen” er en hjælpe organisation bestående af lokale selvstændige optikere, som ønsker at gøre en forskel. Du kan hjælpe dem med at hjælpe andre ved at donere dine aflagte briller, så de kan blive til nye briller for dem, der ingen har.

Aflever derfor dine briller som ikke mere er i brug hos os i butikken, så sørger vi for, at de lander hos mennesker, som virkelig har brug for hjælp til at kunne se alle de små ting, som vi tager for givet. Tak for din donation!